✅ Fuld tilfredshed eller pengene tilbage ✅ 1-2 dages levering

Ofte stillede spørgsmål

Her på siden finder du svar på nogle af de spørgsmål som kan opstå i forbindelse med at handle på nettet. Vi har gjort det nemt og overskueligt for dig ved at kategorisere vores svar. Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål her, så giv os et kald på 26 29 62 28 alle hverdage mellem 8 og 17 eller skriv os en mail på kontakt@otterfun.dk

Betaling

Ja, du kan nemt og hurtigt benytte vores express checkout med blandt andet GooglePay som mulighed.

Fortrydelse & retur

Vi ønsker kun glade og tilfredse kunder så hvis du fortryder dit køb af den ene eller den anden grund, så send indholdet fra din ordre tilbage og så vil vi refundere det fulde beløb - No questions asked :)

Levering

Størstedelen af vores kunder modtager deres ordre 1-2 dage efter de har foretaget bestillingen. Desværre benytter vi os af ekstern leverandør og kan derfor ikke give garanti for dette. Vi bestræber os dog altid på at få ekspederet din ordre hurtigst muligt.

Bestiller du inden kl 16.00 afsender vi samme dag

Ja hvis du vælger levering med DAO vil du modtage track and trace nummer som du kan bruge til at spore din ordre med. Det kræver selvfølgelig du indtaster dine kontaktoplysninger.

Levering med PostNord er uden sporing.

Fragt med DAO til din postkasse koster 18 kroner, men er gratis ved køb over 170,-.
Vælges DAO vil din ordre blive sendt med ‘Track and Trace’, så du altid kan se hvor langt din pakke er nået.

Alternativt kan du vælge at sende pakken med PostNord for 18 kroner.